14/1/13

Review - Estee Lauder Double Wear Foundation

Σήμερα θα κάνω ένα review για ένα foundation που φοράω απο τα 19 μου - απο τότε που εμφάνισα μικροπροβλήματα με το δέρμα μου και άρχισα να φοράω βάση στο πρόσωπό μου. Πρόσφατα πήγα και το πήρα για δεύτερη φορά, γιατί μου τελείωσε και γιατί είχε έκπτωση!

Estee Lauder Double Wear Foundation (2C3 Fresco 01)


Κοστίζει κανονικά περίπου 42 ευρώ. Την πρώτη φορά που το αγόρασα, το είχα πάρει  38 ευρώ με μια μικρή έκπτωση. Προχθές που είχε -35% έκπτωση στα Hondos Center, το πήρα 28 ευρώ. Είναι ακριβό. Ελπίζω, όμως, να μου κρατήσει και πάλι πολύ καιρό, αν και τελευταία χρησιμοποιώ διπλάσια ποσότητα για να καλύψω τις ατέλειές μου.

Η απόχρωση που χρησιμοποιώ (2C3 Fresco 01) είναι λίγο πιο σκούρη/πιο κίτρινη απο το δέρμα του προσώπου μου. Ταιριάζει, όμως, καλύτερα με το υπόλοιπο σώμα μου και πιστεύω οτι εξουδετερώνει κάπως τους ροζ και κόκκινους υποτόνους που έχω στο πρόσωπο. (Έτσι πιστεύω τουλάχιστον!)

Tα θετικά:
+ Προσφέρει πολύ καλή κάλυψη, ανάλογα και με την ποσότητα που χρησιμοποιείς.
+ Το αποτέλεσμα είναι σχεδόν ματ.
+ Μένει στο δέρμα για πολλές ώρες. Ίσως και όλη μέρα. (Όμως αυτό εξαρτάται και απο τον τύπο της επιδερμίδας σου.)

Πάνω: Με φλας, Κάτω: Χωρίς φλας, με τεχνητό φώς.

Τα αρνητικά:
- Είναι ακριβό.
- Μυρίζει απαίσια, σαν χημικά συστατικά.
- Σε περίπτωση που φωτογραφηθείτε με φλας, ίσως κάνει το πρόσωπό σας να φαίνεται πιο άσπρο απ' οτι είναι, διότι περιέχει συστατικά που αντανακλούν το φως (SPF 10).

Παλιότερα το φορούσα κάθε φορά που έβγαινα από το σπίτι. Τελευταία, που έχω πάρει την αγαπημένη μου BB cream της Lioele (δείτε το review εδώ), το φοράω μόνο όταν θέλω καλύτερη κάλυψη, όταν βγαίνω έξω, ή σε ειδικές περιστάσεις.
Προσωπικά το απλώνω με τα δάχτυλα και έχω ένα καλό αποτέλεσμα. Έχω διαβάσει ότι με ένα βρεγμένο σφουγγαράκι τύπου beautyblender έχεις το καλύτερο αποτέλεσμα με την καλύτερη κάλυψη. Θα το δοκιμάσω όταν αποκτήσω ένα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...