9/1/13

Review - Lioele Secret Pore Rich Balm

Σας είχα πεί σε προηγούμενο review post (Lioele Triple The Solution BB cream εδώ), οτι θα κάνω ένα review για το δεύτερο προϊόν που έχω απο την εταιρία Lioele:


 Lioele Secret Pore Rich Balm



20ml 
Τιμή: ~ 15 - 20 ευρώ (Ebay)
Χώρα προέλευσης: Κορέα

Το συγκεκριμένο προϊόν μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε μόνο του μετά την περιποίηση του προσώπου σας, είτε πριν το μακιγιάζ λειτουργώντας κάπως σαν primer, είτε ακόμα και μετά το μακιγιάζ για να βελτιωθεί η υφή του μακιγιαρισμένου δέρματος. Ισχυρίζεται ότι κάνει την επιδερμίδα λεία καλύπτοντας ρυτίδες και πόρους. Ταυτόχρονα κάνει το δέρμα πιο ελαστικό.



Έχει μια ελαφριά μυρωδιά που μοιάζει κάπως σαν...φάρμακο-λεμόνι! Ή κάτι εντελώς άσχετο απο αυτό που μόλις έγραψα!
Όσον αφορά την υφή, όπως βλέπετε στην εικόνα, έχει τη μορφή μπάλμ. Πολύ πηκτό αλλά και πολύ μαλακό. Γλιστράει και εξαφανίζεται αμέσως στο δέρμα και όντως νιώθεις πως είναι εντελώς λείο στην αφή. Χρειάζεσαι απειροελάχιστη ποσότητα κάθε φορά.
Αυτό που με εντυπωσίασε ήταν το εφέ "θολώματος" που δίνει στην περιοχή που το εφαρμόζεις. Το πρώτο λεπτό που το άνοιξα το χρησιμοποίησα στο χέρι μου και έπαθα πλάκα βλέποντας τις γραμμές να θολώνουν!

Προσπάθησα να βγάλω φωτό για να δείτε:
Πρίν
Μετά (μόνο στο μισό χέρι, κυρίως μέσα στο κυκλάκι)

Όσο, όμως, με εντυπωσίασε το αποτέλεσμα στο χέρι, τόσο με απογοήτευσε το αποτέλεσμα στο δικό μου πρόσωπο. Το πρόσωπό μου είναι ξηρό και μερικές φορές έχω προβληματικές ξηρές περιοχές οι οποίες γίνονται πολύ πιο εμφανείς όταν φοράω μεικαπ. Πίστευα (απο μόνη μου!) ότι αυτές οι περιοχές θα γίνονταν λείες με το συγκεκριμένο προϊόν, αλλά προς το παρόν δεν το έχει καταφέρει. 

Όσον αφορά καθαρά τους πόρους και τις ρυτίδες, δεν έχω δεί κάποια απίστευτη διαφορά, αν και όντως αφήνει το δέρμα πιο λείο και πιο έτοιμο να δεχτεί το foundation. Η γνώμη μου, λοιπόν για το συγκεκριμένο προϊόν είναι "μέτρια" αλλά δεν είναι ακόμα ολοκληρωμένη.
Θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ, καθώς το έχω χρησιμοποιείσει μόνο 3 φορές μέχρι τώρα και αν δώ κάποια διαφορά θα σας ενημερώσω!

2 σχόλια:

  1. Κρίμα γιατί είναι ακριβούτσικο.. Το primer από τα Sephora μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρόσφατα το χρησιμοποίησα ΜΕΤΑ το μακιγιάζ μόνο στο μέτωπο που έχω μια μεγάλη ρυτίδα έκφρασης και την ελάττωσε σημαντικά (προσωρινά)! Θα συνεχίσω να κάνω πειράματα και θα κάνω update όταν σιγουρευτώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...