8/1/13

Lovie Lipsticks Review

Έχω κάποια κραγιονάκια απο την Lovie... Τα αγόρασα εδώ και αρκετό καιρό και είπα να σας τα δείξω. Απ'οτι θυμάμαι τα πήρα λιγότερο απο 2 ευρώ το καθένα.

Lovie Lipsticks: Απο αριστερά προς τα δεξιά - Νο.38, Νο.33, Νο.9

Έχω τα νούμερα 38, 33 και 9. Απο υφή θα έλεγα οτι και τα τρία είναι περίπου το ίδιο. Απλώνονται εύκολα, γράφουν έντονα, και είναι αρκετά σταθερά. Τα συγκεκριμένα δεν έχουν καθόλου shimmer μέσα.
Δείτε τα χρώματα. Τα χρώματα δεν είναι απόλυτα σωστά λόγω φωτισμού, αλλά οι υποτόνοι των χρωμάτων φαίνονται πολύ σωστά.

Νο 38, Νο 33, Νο 9


Νο 38: Ένα ανοιχτό ροζ θα έλεγα.. Ανάλογα με το φωτισμό φαίνεται διαφορετικά. Ωραίο χρωματάκι αλλά προσωπικά πιστεύω οτι δεν μου πάει.
Νο 33: Ένα έντονο φούξια χρώμα που είναι και το αγαπημένο μου. Αν θέλω έντονο χρώμα φοράω 2 δυνατές στρώσεις. Αν θέλω πιο απαλό χρώμα το φοράω ταμποναριστά και μου αρέσει πάρα πολύ το αποτέλεσμα.
Νο 9: Είναι ενα πορτοκαλοκόκκινο χρώμα (στη φωτό δε φαίνεται καλά), πολύ ωραίο σαν αποτέλεσμα, αλλά και πάλι πιστεύω οτι μου πάνε περισσότερο τα ψυχρά χρώματα.

Αυτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...