17/1/13

Review - Maybelline The Colossal 100% Black Mascara

Άν ήταν πιο εύκολο θα είχα κάνει αυτό το post νωρίτερα.. Δυστυχώς δεν μπορώ να βγάλω καλές φωτογραφίες.. Ό,τι και να κάνω δεν φαίνονται οι βλεφαρίδες μου ούτε με μάσκαρα - πόσο μάλλον χωρίς! Ήθελα, όμως, να μιλήσω γι'αυτή τη μάσκαρα που χρησιμοποιώ πολύ καιρό τώρα.

Maybelline The Colossal 100% Black Mascara

Να σας πώ απο τώρα οτι η αγαπημένη μου μάσκαρα ήταν η Maybelline Lash Stiletto που δεν βγαίνει πια.. Οπότε χρειαζόμουν έναν αντικαταστάτη και πήρα την Colossal. Αρχικά δεν με ενθουσίασε. Ήταν λίγο νερουλή στην αρχή και δεν μου έδινε το μήκος που ήθελα. Όσο περνούσαν οι μέρες και στέγνωνε γινόταν όλο και καλύτερη! Τώρα μου τελειώνει και πήγα να αγοράσω άλλο ένα μπουκαλάκι. Απ'οτι καταλαβαίνετε μου άρεσε αρκετά.

Στην παρακάτω φωτογραφία φοράω 2 στρώσεις (Η δευτερη φορέθηκε μετά απο αρκετή ώρα). Δεν χρησιμοποίησα ψαλιδάκι. Συγνώμη για την χάλια ποιότητα.Έβγαλα 200 φωτογραφίες αλλα δεν..


Η συγκεκριμένη μάσκαρα δίνει περισσότερο όγκο. Θα προτιμούσα όμως λίγο πιο πολύ μήκος. Έχει έντονο μαύρο χρώμα και δεν έχει κάποια ιδιαίτερη ή περίεργη μυρωδιά. Επίσης δεν αφήνει τις βλεφαρίδες πολύ ξηρές αλλά, φυσικά, ούτε μαλακές.. Μπορείτε να τη δουλέψετε σε στρώσεις, αλλά θα σας πρότεινα να το κάνετε χωρίς να περιμένετε να στεγνώσει η κάθε στρώση.

Είναι κάπως ακριβή στα 15 ευρώ περίπου. Όσο σκέφτομαι οτι στο εξωτερικό πωλούνται μισή τιμή τρελαίνομαι..Σαν μάσκαρα, πέρα απο την τιμή της, θα την βαθμολογούσα γύρω στα 8/10. Πότε θα βρώ το 10άρι μου;

Επειδή η μάσκαρα είναι ένα περίεργο καλλυντικό και μπορεί σε κάποια κοπέλα να κάνει θαύματα και σε άλλη να μην κάνει τίποτα, φοβάμαι να σας προτείνω οποιαδήποτε. Αν έχετε, όμως, εσείς να μου προτείνετε κάποια μάσκαρα που δίνει πολύ μήκος, αφήστε μου ένα σχόλιο!


2 σχόλια:

  1. Είχα πάρει την colossal cat eyes και δε μου άρεσε σχεδόν καθόλου.. Η one by one επίσης δε μου άρεσε.. Βασικά η μόνη μάσκαρα που μου άρεσε πάρα πολύ ήταν η Define-A-Lash που νομιζω δε τη φερνουν πλεον, οποτε ισως την παραγγειλω απο εξωτερικο. Λογω του οτι με απογοητευσαν οι τελευταιες δυο φοβαμαι να δοκιμασω και αλλες καθως εχω βρει με πολυ λιγοτερα χρηματα αλλες που μου αρεσουν πολυ μα πολυ περισσοτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κρίμα που σταματάνε να κυκλοφορούν κάποια καλλυντικά που είναι αγαπημένα μας!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...