9/1/13

TAG - 9 Ερωτήσεις

Άλλο ένα TAG!
Ξέρω θα σκέφτεστε "Καλά, τα tag posts δε γίνονται έτσι.. Υποτίθεται οτι πρέπει να σε κάνει tag κάποιος και μετά πρέπει να κάνεις κι εσύ tag σε άλλους". Συμφωνώ, αλλά εφόσον είμαι καινούρια εδώ, αυτό δεν είναι δυνατόν.
Όπως και να 'χει εμένα με διασκεδάζει να απαντάω σε ερωτησούλες!
Πάμε, λοιπόν! 

1) Τι σου αρέσει να φοράς πιο συχνά;
Μου αρέσει να φοράω τζιν, κολάν ή φόρμες. 

2) Τι σου άρεσε περισσότερο; Σχολική ζωή / Πανεπιστήμιο;
Έχω τελειώσει και τα 2. Περισσότερο προτιμώ την φοιτιτική ζωή απο την σχολική, γιατί τα πράγματα δεν είναι τόσο αυστηρά και γιατί έχεις τη δυνατότητα να περνάς πολύ περισσότερο χρόνο με παρέες και φίλους. Προσωπικά, όμως, μπορώ να πω οτι αν έκανα σωστότερες επιλογές θα περνούσα πολύ καλύτερα απ'ότι πέρασα και στα 2. 

3) Αγαπημένο Βιβλίο;
Δεν διαβάζω τελευταία καθόλου επειδή έχω μια φοβία με τα βιβλία (don't ask!). Αλλά ένα βιβλίο που ειχα διαβάσει χρόνια πρίν και με είχε εντυπωσιάσει πολύ ήταν "Ο επιστάτης" του Σιμπσον Τόμας Γουίλλιαμ, ένα θρίλλερ με απίστευτο τέλος που σε αφήνει με ανοιχτό το στόμα. (Αν και δεν θυμάμαι ακριβώς τί είχε γίνει!Πρέπει να το ξαναδιαβάσω!) 

4) Ένα πράγμα που φοβάσαι;
Ένα μόνο; Θα πώ κάτι γενικό: Το άγνωστο. 

5) Τι σε έφερε στο blogging;
Η αγάπη για τα καλλυντικά, η θέληση να μοιραστώ τη γνώμη μου άλλους, η αγάπη μου για οτιδήποτε έχει να κάνει με δημιουργικότητα σε υπολογιστές. 

6) Αγαπημένο προϊόν ομορφιάς;
Η μάσκαρα! Και το ρούζ. 

7) Τι προτιμάς; Βαρύ ή ελαφρύ μακιγιάζ;
Μου αρέσει πολύ το ελαφρύ μακιγιάζ σε εμένα. Με κάποιες φορές έντονα χείλη.

8) Το μόνο πράγμα που αγαπάς να κάνεις περισσότερο;
Να περνάω όμορφα με φίλους. 

9) Κραγιόν ή Lip- gloss;
Κραγιόν κραγιόν κραγιόν!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...