3/1/13

TAG - My Beauty

 Πώς μου αρέσουν τα TAG! Το συγκεκριμένο το είδα στο παρακάτω μπλογκ και είπα να το δοκιμάσω! Η αλήθεια είναι οτι δεν έχω δοκιμάσει πολλές διαφορετικές μάρκες προιόντων, αλλά όσο να 'ναι μπορώ να απαντήσω σύμφωνα με τα λίγα έστω που έχω δοκιμάσει.

http://dwrasbeautytips.blogspot.gr/2012/11/my-beauty-tag.html



1) Τι θεωρείτε πραγματική ομορφιά?
Την ομορφιά που κρύβεται στα γαλήνια μάτια και το αληθινό χαμόγελο. 

2) Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρία καλλυντικών όσον αφορά τα κραγιόν?
Η M.A.C είναι αγαπημένη αν και, δυστυχώς, έχω μόνο ένα. Έχω, όμως, δει και δοκιμάσει αρκετά..

3) Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρία καλλυντικών όσον αφορά τα foundation και τις πούδρες?
Η Estee Lauder εχει πολύ καλής ποιότητας foundation και η Chanel έχει απίστευτες πούδρες.

4) Ποιόν τρόπο προτιμάτε για ντεμακιγιάζ? ( πχ μαντιλάκια, γαλάκτωμα ...)
Το γαλάκτωμα είναι κατα τη γνώμη μου ο καλύτερος τρόπος να αφαιρέσεις το μακιγιάζ, μιας και έχω ξηρό δέρμα. Αλλά εγώ πλένομαι με σαπούνι Beauty Bar (της Dove).

 5) Τι υπάρχει πάντα μαζί σας στην τσάντα σας από καλλυντικό προϊόν? Υπάρχει κάτι που ποτέ δεν αποχωρίζεστε?
Το κονσίλερ μου και ένα κραγιονάκι!
  
6) Είναι μεσάνυχτα είστε ξενυχτισμένες και νυσταγμένες, θα αφιερώσετε χρόνο στο ντεμακιγιάζ σας?
Η αλήθεια είναι οτι έχω κοιμηθεί με μακιγιάζ..Αν έχει ζεστό νερό θα το αφαιρέσω, αλλά μες τη νύχτα με παγωμένο νερό....!
  
7) Αγαπημένο βερνίκι νυχιών για αυτή τη σεζόν!!
Χειμώνας: Μπορντό!
  
8) Τι σας αρέσει να τονίζετε πάνω σας? Ποιο είναι το δυνατό σας σημείο?
Τα μάτια μου θα έλεγα είναι το δυνατότερο μου σημείο, αλλά δε μου αρέσει να τα τονίζω. Προτιμώ να τονίζω τα χείλη! Λατρεύω τα κραγιον!
  
9) Συμπληρώστε την φράση " Μακιγιάζ για μένα σημαίνει... "
...περιποίηση!
  
10) Ψεύτικα μαλλιά, ψεύτικα νύχια, ψεύτικα μάτια κλπ... Ομορφιά ή ανασφάλεια?
Ομορφιά όταν ξέρεις να τα χρησιμοποιείς με μέτρο και όταν ξέρεις να εκτιμάς και τη φυσική ομορφιά! Ανασφάλεια όταν φτάνεις στο σημείο να μη μπορείς να βγείς έξω χωρίς κάτι απο αυτά. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...