10/7/13

Οικονομικά ♥ πινέλα μακιγιάζ!

Γεια σας!
Σήμερα θα σας δείξω κάποια πολύ οικονομικά πινέλα μακιγιάζ. Συνήθως οι σειρές πινέλων που κυκλοφορούν είναι αρκετά ακριβές. Ακόμα και τα "οικονομικά" πινέλα που βλέπω σε διάφορα μαγαζιά εδώ στην Ελλάδα δεν μου γεμίζουν το μάτι. Συνήθως η τιμή δεν συμβαδίζει με την ποιότητα. Έχω δει πινέλα που αξίζουν 1 ευρώ να πωλούνται 10-15 ευρώ. Θεωρώ ότι το κάθε ευρώ που δίνεις πρέπει να πιάνει τόπο, με την έννοια του να κάνει τη δουλειά του όσο καλύτερα γίνεται για την τιμή του, εφόσον δεν μπορείς να διαθέσεις περισσότερα χρήματα. Έτσι, με λίγο παραπάνω ψάξιμο (κυρίως online) κατάφερα να πληροφορηθώ για διάφορες τιμές και ποιότητες και κατέληξα να διαλέξω 4 πινέλα που με καλύπτουν 100% στο καθημερινό μου μακιγιάζ.
Εάν έχετε την οικονομική δυνατότητα να επενδύσετε σε καλής ποιότητας πινέλα, σας προτείνω να το κάνετε. Μερικά καλής ποιότητας πινέλα που ξεπουλιούνται σε όλο τον κόσμο είναι τα Real Techniques, τα MAC και τα Sigma.  Εάν δεν έχετε αυτή την οικονομική δυνατότητα, μπορείτε να πάρετε ιδέες από τα παρακάτω πινέλα, τα οποία με έχουν αφήσει ικανοποιημένη.
Πάμε να τα δούμε:






1) Essence Powder Brush: Ένα πολύ καλό πινέλο για ρουζ και bronzer. Έχει αρκετά μαλακές τρίχες και κρατάει ακριβώς όσο προϊόν χρειάζεστε για τα μάγουλά σας. Οι τρίχες του είναι πυκνές και σχηματίζουν ένα οβάλ. Δεν μου έχει μαδήσει ποτέ μέχρι τώρα και το έχω πολύ καιρό. Το καθαρίζω πολύ συχνά με νερό και σαπούνι και οι τριχούλες του δεν έχουν πάθει τίποτα. Το μόνο προβληματάκι που μου έβγαλε είναι ότι έχει χαλαρώσει λίγο το κλείδωμα που έχει στη μέση του (βλ. φωτογραφία).
Βαθμολογία: 4/5 ♥
ΤΙΜΗ: 2,99 ευρώ


2) Joursna Professional Brush: Πρόσφατη αγορά και το αγαπημένο μου πινέλο όλων! Το αγόρασα σε απίστευτη τιμή από το ebay και το χρησιμοποιώ για να απλώνω το foundation μου. Είναι πολύ πυκνό και πολύ μαλακό. Κάνει απίστευτη δουλειά. Δεν θα πω τίποτα άλλο, γιατί σκέφτομαι να κάνω ξεχωριστό post για αυτό το πινέλο, γιατί του αξίζει!
Βαθμολογία: 5/5 ♥
ΤΙΜΗ: 2,88 ευρώ


3) Essence gel eyeliner brush: Ένα πινελάκι που συμπληρώνει το αντίστοιχο τζελ eyeliner  της Essence. Είναι ένα πυκνό και λεπτο πινελάκι που σχηματίζει γωνία και είναι πολυχρηστικό! Εγώ το χρησιμοποιώ:
  • για να απλώσω πιο ομοιόμορφα το μολύβι ματιών σαν eyeliner στο πάνω βλέφαρο του ματιού
  • για να γεμίσω τα φρύδια μου με καφέ μολύβι ή σκιά
  • για να βάλω με μεγαλύτερη ακρίβεια κραγιόν στις άκρες των χειλιών μου
Δυστυχώς, όμως, πρέπει να το πλένω συνέχεια για να το εναλλάσσω ανάμεσα στα μάτια και τα χείλη! Ίσως θα πρέπει να αγοράσω ένα δεύτερο, για να βολευτώ καλύτερα!
Τελευταία, όμως, μου μάδησαν κάποιες τριχούλες απο την μια άκρη του και από τότε έχω ένα εκνευριστικό πρόβλημα... Μπαινοβγαίνουν οι τρίχες του μέσα και έξω από το πινέλο.

Γι' αυτό δεν είμαι σίγουρη αν θα έπρεπε να σας το συστήσω. Εγώ πάντως θα το ξανααγόραζα (χωρίς να φοβάμαι οτι θα ξαναπάθει το ίδιο), γιατί κάνει πολύ καλή τριπλή δουλειά σε πολύ καλή τιμή!
Βαθμολογία: 4/5 ♥
ΤΙΜΗ: 1,99 ευρώ



4) Girl2go pocket beauty blending brush: Το έχω πάρει εδώ και πολύ καιρό από τα Hondos Center. Ήταν ένα πινέλο που μου φάνηκε ότι ίσως να αξίζει. Κόστισε κάτω από 5 ευρώ, αν θυμάμαι καλά. Γενικότερα δεν φοράω σκιές στα μάτια μου. Το πολύ πολύ να κάνω απλά φωτοσκίαση στο καπάκι του ματιού μου με καφέ χρώμα. Οπότε αυτό το πινέλο με καλύπτει για αυτή τη δουλειά. Είναι πολύ μικρό στο μέγεθος, πολύ πυκνό και ικανοποιητικά μαλακό.
Βαθμολογία: 4/5 ♥
ΤΙΜΗ: κάτω απο 5 ευρώ



Αυτά ήταν όλα!
Πριν κλείσω θα ήθελα να συμπληρώσω ότι έχω διαβάσει καλές κριτικές και για πινέλα του JUMBO. Και αυτά είναι πολύ οικονομικά. Δεν τα έχω δοκιμάσει εγώ, αλλά θα ήθελα να το αναφέρω για όσες ενδιαφέρονται.

Εάν έχετε χρησιμοποιήσει κάποια από αυτά τα πινέλα ή άν έχετε να προτείνετε άλλα καλά οικονομικά πινέλα, αφήστε ένα σχόλιο από κάτω!
Εγώ θα επιστρέψω σύντομα με νέο post!






6 σχόλια:

  1. χρησιμο ποστ! αυτο της essence για το gel eye liner, θελω εδω και ποσο καιρο να το παρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Δοκίμασέ το, κάνει καλή δουλειά, αλλά πρέπει να το συνηθίσεις, αν δεν έχεις ξαναχρησιμοποιήσει τέτοιο πινελάκι.

      Διαγραφή
  2. εχω και εγω το νο1 και ειναι το αγαπημενο μου πινελο! δεν εχει παθει απολυτως τιποτα απο τοτε που το πηρα. Κανονικα η συσκευασια του λεει οτι ειναι powder brush αν και εγω οταν το πηρα πιστευα πως ειναι για ρουζ. Απ' οτι ανακαλυψα υπαρχει αντιστοιχο πινελο για ρουζ σε ροζ χρωμα μονο που ειναι λιγο διαφορετικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο! Το διόρθωσα :) Είναι πολύ καλό, ειδικά για την τιμή του!

      Διαγραφή
  3. Ψαχνω αυτο το διαστημα για οικονομικα πινελα αλλα δεν μπορω να καταληξω καπου.Κυριως ενδιαφερομαι για προσωπου(foundation, ρουζ , πουδρα).Θα ηθελα πολυ να δω ενα ποστ για το δευτερο πινελο καθως και το λινκ του πωλητη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...