6/7/13

Nail Tutorial - Εύκολα νυχάκια φράουλες!

Ήταν αργά και ήμουν κουρασμένη. Μόλις είχα τελειώσει να βάφω τα νύχια μου το απλό και συνηθισμένο κοραλλί χρώμα. Αλλά δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα. Ήθελα ένα σχέδιο, ...κάτι. "Δεν αντέχω άλλο τα απλά νύχια!", είπα και ξεφύσησα. Άρχισα να φαντάζομαι ομπρέ επιλογές. Το ένα έφερε το άλλο και...
...κατέληξα με νύχια φραουλίτσες!
Δεν μου πήρε πολύ χρόνο και δεν ξέρω ούτε εγώ πως κατέληξα με αυτό το σχέδιο. Αλλά μου άρεσε αρκετά και είπα να σας το δείξω.




Αρχικά να σας δείξω τί χρησιμοποίησα για να έχω αυτό το αποτέλεσμα!
Πρώτα απ' όλα τα βερνίκια. Χρησιμοποίησα τρία χρώματα: Το κοραλλί της Lovie (#177), το ανοιχτό πράσινο της Sixteen (Το # έχει σβηστεί), και το άσπρο της Lovie (#1). Έπειτα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα top coat, δηλαδή ένα διαφανές βερνίκι, για να τα γυαλίσετε και να σας κρατήσει περισσότερο το αποτέλεσμα.
Για να κάνω το ombre effect με το πρασινάκι, χρησιμοποίησα ένα σφουγγαρωτό πινελάκι σκιών.
Για να κάνω τα σποράκια με το άσπρο χρώμα, χρησιμοποίησα το κεφαλάκι μιας καρφίτσας. Την άκρη της την ζούπηξα μέσα σε φίλτρα τσιγάρου, για να την κρατάω άνετα!
Επίσης θα σας βολέψει να έχετε μια κόλλα χαρτί, ή μια χαρτοπετσέτα.




Πάμε να δούμε τα πολύ απλά βήματα:
  1. Βάφουμε όλα τα νύχια μας το ίδιο κοραλλί, κόκκινο ή ροζ χρώμα, ανάλογα τις προτιμήσεις μας. Αν χρειαστεί περνάμε και δεύτερη στρώση.
  2. Αφήνουμε να στεγνώσουν
  3. Παίρνουμε το πράσινο βερνίκι και τοποθετούμε μια μπαλίτσα χρώματος στην επιφάνεια ενός χαρτιού. Παίρνουμε το σφουγγαράκι μας και το βουτάμε στο χρώμα.
  4. Αρχίζουμε να πατάμε το σφουγγαράκι απο την άκρη του νυχιού περίπου μέχρι τη μέση, προσπαθώντας να έχουμε περισσότερο χρώμα στην άκρη.
  5. Παίρνουμε πάλι το πράσινο βερνίκι, πριν στεγνώσει το ombre μας και βάφουμε μόνο την άκρη-άκρη του νυχιού για μεγαλύτερη απόδοση χρώματος στην κορυφή.
  6. Τοποθετούμε μια άσπρη μπαλίτσα χρώματος στο χαρτί και βουτάμε μέσα την καρφίτσα. Ακουμπάμε απαλά την καρφίτσα στο νύχι, όπου θέλουμε να κάνουμε σποράκια. Όσο πιο απαλά την ακουμπήσουμε στο νύχι, τόσο πιο μικρό σποράκι θα έχουμε.
  7. Περνάμε ένα top coat, όταν στεγνώσουν όλα, και είμαστε έτοιμες!

Αυτό ήταν. Υπάρχουν σίγουρα πιο εντυπωσιακά σχέδια φράουλας, πιο ρεαλιστικά κτλ. Απλά πιστεύω πως αυτό είναι πολύ εύκολο και γρήγορο σχέδιο. Σκέφτηκα να κάνω όλα τα νύχια μου, αλλά τελικά έκανα μόνο 2 σε κάθε χέρι, γιατί ήμουν κουρασμένη! Αν το δοκιμάσετε, πείτε μου αν σας άρεσε και αν σας φάνηκε εύκολο!
Θα επιστρέψω πολύ σύντομα με νέα ανάρτηση! Τα λέμε.







6 σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...