15/7/13

Quick Tip - Απίστευτο Highlighter!

Γεια σας!
Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας μια καινούργια ιδέα που είχα. Σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω ένα προϊόν άλλης χρήσης ως highlighter, όταν έκανα τυχαία ένα swatch στο χέρι μου και είδα την απίστευτα ωραία λάμψη που άφηνε.  Το δοκίμασα και το αποτέλεσμα με εντυπωσίασε!



Κάνει πολύ καλή δουλειά και είναι τέλειο για ξηρές επιδερμίδες, όπως η δική μου! Πρόκειται για το liposan angel star! Το έχω αναφέρει σε μια παλιά μου ανάρτηση, εδώ. Είναι ένα προϊόν που ενυδατώνει ικανοποιητικά, αλλά αφήνει τα χείλη κάπως ανοιχτόχρωμα και γεμάτα μικρά shimmer, κάτι που δεν μου αρέσει. Το φοράω μόνο στο σπίτι, όταν θυμηθώ να ενυδατώσω λίγο τα χείλη μου.



Με το που το δοκίμασα στα μάγουλά μου, όμως, τρελάθηκα! Το τοποθέτησα κατευθείαν απο το στικ στο ψηλότερο σημείο των μάγουλών μου, και μετά το άπλωσα με το δάχτυλό μου. Απλά τέλειο. Ένα τέλειο, πάμφθηνο highlighter. Αν θυμάμαι μου κόστισε 2 ευρώ το πολύ, και το έχω αιώνες. Ταυτόχρονα μυρίζει τέλεια και ενυδατώνει. Δεν χρειάζομαι τίποτε άλλο!
Έχω πειραματιστεί και με λευκή shimmer σκιά, και με χρυσή λαμπερή σκιά, αλλά δεν εντυπωσιάστηκα με το αποτέλεσμα. Το liposan angel star με άφησε τέρμα ευχαριστημένη και χαίρομαι που βρήκα έναν τρόπο να το χρησιμοποιώ τόσο ικανοποιητικά!

Εσείς τί πειράματα έχετε κάνει με προϊόντα μακιγιάζ; Έχετε να μοιραστείτε κάποιο tip;

Αυτά από μένα! Τα λέμε σε επόμενη ανάρτηση!

Lovely ♥ Reviews



8 σχόλια:

  1. ωραια ιδεα! εγω εχω δοκιμασει ενα nude πολυ ανοιχτοχρωμο κραγιον μου ως highlighter και ειναι πολυ καλο!
    φιλια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ καλή ιδέα και χρήσιμο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ti teleia idea?!!!! 8a to dokimasw ki egw. merikes fores xrisimopoiw kragion anti gia rouz alla omologw de skeftika na dokimasw shimmer lip balm gia highlight!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ!!!! :D Ελπίζω να σε ικανοποιήσει κι εσένα το αποτέλεσμα!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...