26/7/13

Review - Bourjois Healthy Mix Foundation

(Αυτό το review έχει τροποποιηθεί λόγω ανανεωμένης άποψης για το προϊόν)

Γεια σας!
Ήμουν σε φάση αναζήτησης αρκετό καιρό, καθώς έψαχνα ένα νέο, σκούρο, αρκετά καλυπτικό μεικαπ για το υπόλοιπο καλοκαίρι. Έχω μαυρίσει πάρα πολύ στο σώμα και τα μεικαπ που έχω είναι πολύ ανοιχτόχρωμα πλέον.Αποφάσισα να αγοράσω κάτι ούτε πολύ φθηνό (όπως το Essence Stay All day makeup, που ήθελα να δοκιμάσω) ούτε πολύ ακριβό (το σιγουράκι μου Estee Lauder Double Wear) έτσι ώστε να έχω την τέλεια ισορροπία μεταξύ τιμής και ποιότητας. Είχα ακούσει πάρα πολύ καλά λόγια για τα foundations της Bourjois. Ήμουν ανάμεσα στο Healthy Mix και το Flower Perfection. Γνώριζα ότι το δεύτερο δίνει εξαιρετική κάλυψη (σύμφωνα με κάποια reviews), αλλά είναι λίγο πιο βαρύ και πιο παχύ. Δεδομένου οτι το Healthy Mix μπορεί να προσφέρει κι αυτό αρκετά καλή κάλυψη με έναν πιο ελαφρύ τρόπο (πάλι σύμφωνα με reviews) αποφάσισα να το προτιμήσω.


Bourjois Healthy Mix Foundation


Αγόρασα την σκουρότερη απόχρωση που είχε στο σταντ, το νούμερο 56. Έρχεται με αντλία, κάτι που είναι μεγάλο συν στα foundation. Το μπουκαλάκι του είναι πλαστικό, αλλά μοιάζει με γυάλινο. Όσο το χρησιμοποιείτε, τόσο η βάση του ανεβαίνει προς τα πάνω και μπορείτε με μεγάλη ευκολία να δείτε πότε θα σας τελειώσει.
Έχει μια ευχάριστη καλοκαιρινή, φρουτένια μυρωδιά. Η υφή του είναι αρκετά νερουλή. Απλώνεται πολύ εύκολα, σαν ενυδατική κρέμα. Μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για την υφή του από την παρακάτω φωτογραφία.




Από κάλυψη, δεν είμαι ευχαριστημένη. Προσφέρει πολύ ελαφριά κάλυψη. Δεν μπορεί να καλύψει ούτε σπυράκια, ούτε σημαδάκια. Δίνει, όμως, ένα ομοιόμορφο χρώμα στο πρόσωπο.
Το καλό είναι ότι δεν φαίνεστε με τίποτα παστωμένες. Δεν φαίνεται καν ότι φοράτε κάτι στο πρόσωπό σας.
Στην παρακάτω φωτογραφία βλέπετε το πρόσωπό μου πριν και μετά από μια στρώση του Bourjois Healthy Mix Foundation. Έχω πάρα πολλές μικρές ατέλειες από παλιά σπυράκια, ακμή, σημάδια από τον ήλιο κτλ. Όπως βλέπετε μου έχει δώσει ένα ομοιόμορφο χρώμα, αλλά δεν έχει καλύψει σχεδόν τίποτα. Εδώ το έχω απλώσει με τα χέρια. Έχω παρατηρήσει, όμως, ότι έχω λίγο καλύτερο αποτέλεσμα, απο θέμα κάλυψης, όταν χρησιμοποιώ πινέλο. (Χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου πολύ οικονομικό πινέλο joursna. Δείτε το εδώ.)



Before and After : Οne layer of Bourjois Healthy Mix Foundation

Το τελείωμά του είναι πολύ ωραίο, ανάλαφρο, απαλό και κάπως λαμπερό. Όχι λιπαρό, αλλά σίγουρα ούτε ματ. Επίσης δεν οξειδώνεται. Μένει σταθερό στο πρόσωπό σας, εάν δεν το πειράξετε. Έχω παρατηρήσει, όμως, ότι βγαίνει πανεύκολα αν το σκουπίσεις ή αν το τρίψεις. Οπότε μπορεί να αφήσει λεκέδες και στα ρούχα.

Εγώ πρώτα απ' όλα είμαι απογοητευμένη από την κάλυψή του και έπειτα από την τιμή του. Παρ' όλο που δεν αρνούμαι ότι η ποιότητά του είναι πολύ καλή, θεωρώ ότι είναι λίγο ακριβό για drugstore προϊόν, ειδικά σε σχέση με αυτό που προσφέρει.

Για να μπορέσω να το φορέσω με αυτοπεποίθηση το αναμειγνύω (για κάλυψη) με την Lioele Triple The Solution, μια κάπως βαριά, αλλά καλυπτική ΒΒ cream. Έτσι έχω ένα πολύ καλό αποτέλεσμα! Το κακό είναι ότι δεν κάνω καθόλου οικονομία με αυτή την ανάμειξη.

Αυτό ήταν, λοιπόν, το review μου για το Bourjois Healthy Mix Foundation. Θα το σύστηνα σε κοπέλες, με ξηρό, κανονικό, ή μεικτό δέρμα, που δεν χρειάζονται ιδιαίτερη κάλυψη, και ψάχνουν ένα ελαφρύ foundation, καλής ποιότητας, για καθημερινή χρήση. Θα κλείσω, όπως πάντα,  με τα θετικά και τα αρνητικά του προϊόντος:

Θετικά:
+ Ευχάριστη μυρωδιά
+ Δεν φαίνεται ότι φοράς μέικαπ
+ Βολική συσκευασία, με αντλία
+ Αρκετά σταθερό, εάν δεν το πειράξεις

Αρνητικά:
- Πολύ ελαφριά κάλυψη
- Ακριβό, ειδικά για αυτό που προσφέρει


Θα το ξανααγόραζες;
Οχι.


Αυτά από εμένα. Εάν το έχετε δοκιμάσει κι εσείς αφήστε ένα σχόλιο από κάτω και πείτε μου κατά πόσο σας βόλεψε.
Εμείς θα τα ξαναπούμε σύντομα σε νέο post.


Lovely ♥ Reviews



15 σχόλια:

  1. Κριμα που δεν σε ικανοποιησε.. δεν το εχω δοκιμασει και η αληθεια ειναι οτι δεν θυμαμαι να εχω μετανοιωσει για καποια ακριβοπληρωμενη αγορα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το έχω πάθει...δεν έχουμε όλοι τα ίδια κριτήρια έχω καταλήξει και συν ότι κάθε προϊόν κάθεται στην κάθε επιδερμίδα διαφορετικά.
    Ήθελα να το πάρω το συγκεκριμένο αλλά η κάλυψη είναι κάτι που αναζητώ σε ένα foundation οπότε μάλλον άκυρο.
    Κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η κάθε επιδερμίδα είναι διαφορετική, αλλά δεν το περίμενα να μην καλύπτει τίποτα!

      Διαγραφή
  3. Δεν ξέρω αλλά τα προϊόντα Bourjois δεν τα έχω πάρει γενικότερα με καλό μάτι! thanks for the review!!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το πρώτο προϊόν που αγοράζω απο την εταιρεία. Θα ήθελα κάποια στιγμή να δοκιμάσω και το Flower Perfection Foundation και μετά θα βγάλω συμπέρασμα!

      Διαγραφή
  4. γενικά η εταιρεία αυτή δεν βγάζει και πολύ καλά προϊόντα κατ' εμέ :/ έχει τέλειες συσκευασίες κτλ κτλ αλλά υπόσχεται πολλά και δεν τα πραγματοποιεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, μακάρι να έβλεπα κάποια αρνητική κριτική πριν το αγοράσω! Αλλά είχα περιτριγυριστεί με θετικές! :Ρ

      Διαγραφή
    2. χαχα.. σε άλλα δέρματα ίσως έκανε δουλειά. τι να πεις;Ρ

      Διαγραφή
  5. Κρίμα που δεν προσφέρει κάλυψη.. Είχα ακούσει κι εγώ πολλά θετικά σχόλια. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από bourjois ακόμη, αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω ένα bronzer σοκολάτα (άσχετο εντελώς!)! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ναι! Το έχω δεί πολλές φορές. Φαίνεται πεντανόστιμο :Ρ

      Διαγραφή
  6. malista...κριμα τα 20 χαμενα.. ευρω
    http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον με έχει βολέψει πολύ το χρώμα του και η υφή του. Το χρησιμοποιώ συνέχεια πάνω απο ένα άλλο καλυπτικό μεικαπ και μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός.

      Διαγραφή
  7. Κι εγώ έχω διαβάσει πολύ καλά σχόλια για αυτό το foundation αλλά θεωρώ πως η τιμή του για drugstore foundation είναι τσιμπημένη, αν και το είδα στα Sephora γύρω στα 13-14 ευρώ με έκπτωση αν κάποια κοπέλα ενδιαφέρεται!
    Παρεπιπτόντως μόλις έγινα μέλος στο blog σου :)

    http://smudgeitblenditrockit.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αλήθεια; Μακάρι να το είχα πάρει με έκπτωση!!! :Ρ
      Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...