22/5/14

TAG - Would you Rather (Beauty Edition)

Γεια σας!

Σήμερα σας έχω ένα tag, το Would you Rather - Beauty Edition tag. Με "τάγκαρε" η Δήμητρα απο το Mon Fabuleux Destin (MitsakiCherryBlossom). Σ'ευχαριστώ πολύ Δήμητρα! Μου άρεσαν πολύ οι ερωτήσεις και αποφάσισα να το κάνω αμέσως!
Πάμε, λοιπόν:



Κανόνες
 
1) Αναφέρουμε το άτομο που μας έκανε Tag 
2) Απαντάμε στις ερωτήσεις
3) Κάνουμε tag 10 κοπέλες
4) Τις ενημερώνουμε

Ερωτήσεις:

1) Θα προτιμούσες να χάσεις όλες σου τις μάσκαρες , τα eyeliners , τα κραγιόν, και τα lipgloss σου ή να χάσεις όλες τις παλέτες και σκιές ματιών σου;
Δεν χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου σκιές, και δεν έχω και πολλές, οπότε δεν θα με πείραζε καθόλου να τις χάσω!
2)  Θα προτιμούσες να κόψεις όλα τα μαλλιά σου ή να μην δικαιούσε να τα κόψεις ξανα ;
Εξαρτάται από την πυκνότητα των μαλλιών. Τα μαλλιά μου είναι αδύναμα, λεπτά και δεν είναι πολλά. Οπότε εάν δεν τα κούρευα ποτέ θα μου έπεφταν ακόμα πιο πολύ και θα κατέληγα να έχω 2-3 μακριές τρίχες! Δεν ακούγεται ωραίο θέαμα. Θα προτιμούσα λοιπόν να τα κόψω. Αν μπορούσα να επιλέξω να έχω πυκνό μαλλί, θα διάλεγα να μην τα κούρευα ποτέ. 

3) Θα προτιμούσες ένα κοραλί μάγουλο ή ένα ροζ μάγουλο;
Ροζ, ροζ, ροζ! Λατρεύω το ροζ, άσε που δεν μου πάει καν το κοραλί, νομίζω.

4) Αν είχες 1000 ευρώ για να ξοδέψεις, θα προτιμούσες να αγοράσεις ρούχα ή προϊόντα μακιγιάζ;
Σε αυτή τη φάση θα χρειαζόμουν ρούχα. Δεν είναι ότι είμαι καλυμμένη από καλλυντικά, απλά έχω ανάγκη από ρούχα!

5) Θα προτιμούσες να εφαρμόσεις το κραγιόν ως eyeliner, ή το eyeliner ως κραγιόν ;  
Έχω ένα ροζ eyeliner που το βάζω στα χείλη (δεν είχα προσέξει ότι είναι για τα μάτια όταν το αγόρασα!), οπότε επιλέγω το δεύτερο.

6) Θα προτιμούσες να ψωνίζεις μόνο από τα MAC ή από τα Sephora ;
Θα διαλέξω MAC. Θεωρώ ότι έχουν απίστευτη ποιότητα και έχουν απ' όλα. Άσε που λατρεύω τόσο πολύ τα κραγιόν τους, που δεν θα μπορούσα να μην ξανααγοράσω από 'κει ποτέ.

7) Θα προτιμούσες να χρησιμοποιούσες μόνο μια απόχρωση σκιάς ή μόνο μια απόχρωση  για τα χείλη για το υπόλοιπο της ζωής σας ;
Εύκολο και πάλι. Διαλέγω μόνο μια απόχρωση σκιάς για 2 λόγους. Δεν χρησιμοποιώ συχνά σκιές και μ' αρέσουν τα χρώματα στα χείλη!
  
8) Θα προτιμούσες να φοράς χειμωνιάτικα ρούχα το καλοκαίρι ή το καλοκαίρι τα ρούχα το χειμώνα;
Ουφ. Έσκασα και μόνο που το σκέφτηκα! Με ενοχλεί πολύ η υπερβολική ζέστη, αλλά με ενοχλεί εξίσου και το υπερβολικό κρύο! Θα διαλέξω τα καλοκαιρινά ρούχα το χειμώνα και απλά θα καθόμουν σε εσωτερικούς χώρους συνέχεια!

9) Θα προτιμούσες σκούρα νύχια ή ανοιχτόχρωμα νύχια όλο το χρόνο ;
Μου αρέσουν και τα δύο, οπότε δεν έχω πρόβλημα. Ίσως να διάλεγα τα ανοιχτόχρωμα.

10) Θα προτιμούσες να αποχωριστείς το αγαπημένο σου προϊόν για τα χείλη ή το αγαπημένο σου προϊόν για τα μάτια ;
Αγαπημένο προϊόν για τα χείλη: NYX Soft Matte Lip Cream στο χρώμα Amsterdam.
Αγαπημένο προϊόν για τα μάτια: X-traordinaire Mascara της Seventeen.
Πιστεύω ότι υπάρχουν πάρα πολλά κραγιον που μοιάζουν μεταξύ τους και εύκολα μπορείς να βρεις αντικαταστάτη του αγαπημένου σου. Η μάσκαρα, όμως, είναι δύσκολη περίπτωση. Οπότε προτιμώ να αποχωριστώ το αγαπημένο μου κραγιόν.

11) Θα προτιμούσες να έχεις τα μαλλιά σου αλογοουρά ή σε έναν ακατάστατο κότσο;
Μου αρέσει πολύ η ψηλή αλογοουρά και μάλιστα όταν τα μαλλιά είναι καλοχτενισμένα και καλοφτιαγμένα με λακ. Οπότε διαλέγω την αλογοουρά.

12) Θα προτιμούσες να μην έβαφες ποτέ ξανά τα νύχια σου ή να μην χρησιμοποιούσες ποτέ ξανά lipgloss ;
Δεν μου αρέσουν τα λιπγκλος και ταυτόχρονα δεν μπορώ να κυκλοφορήσω με άβαφτα νύχια, οπότε η απάντηση είναι ξεκάθαρη!

13) Θα προτιμούσες να ξυρίσεις τα φρύδια σου και να μην έχεις καθόλου ή να κάθεσαι και να τα βάφεις καθημερινά;
Εννοείται οτι ένα πρόσωπο χωρίς φρύδια δεν φαίνεται ολοκληρωμένο. Θα τα έβαφα καθημερινά.

14) Θα ήθελες να ζεις χωρίς μακιγιάζ ή χωρίς βερνίκια νυχιών ;
Ε, μου τα χάλασε εδώ. Είπα πιο πάνω οτι δεν μπορώ να κυκλοφορήσω με άβαφτα νύχια αλλά θα με αναγκάσει να το κάνω! Διαλέγω να ζήσω χωρίς βερνίκια νυχιών.


Ώρα για tag-άρισμα:

Αυτές ήταν οι ερωτήσεις! Τώρα ήρθε η ώρα να κάνω tag. Δεν θα κάνω tag σε συγκεκριμένες κοπέλες. Θα κάνω ένα μεγάλο TAG τε όσες διαβάζουν τώρα και θέλουν να απαντήσουν σ' αυτές τις ωραίες ερωτήσεις!
Εάν απαντήσατε ήδη ή πρόκειται να απαντήσετε, αφήστε μου ένα λινκ απο κάτω για να δω τα δικά σας διλήμματα!
Εμείς θα τα ξαναπούμε στην επόμενη ανάρτηση!

Lovely ♥ Reviews

 

 

2 σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...