8/2/14

TAG - Το παιχνίδι της αγάπης

Γεια σας!

Σήμερα έχω ένα tag post. Με έκανε tag η Fay  από το μπλογκ to makeup MOU και βρήκα λίγο χρόνο για να το κάνω τώρα!


Κανόνες
  • Να αναφέρεις το όνομα της κοπέλας που σε έκανε tag
  • Να απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις
  • Να γράψεις επιπλέον 5 δικές σου ερωτήσεις, ώστε να τις απαντήσουν οι κοπέλες που έκανες tag
  • Να κάνεις tag 10 κοπέλες.

Πάμε να δούμε τις ερωτήσεις:

1) Γράψε 5 πράγματα που αγαπάς (άυλα ή υλικά):
  1. Τους γονείς μου
  2. Τις αδερφές μου
  3. Το αγόρι μου
  4. Την αθωότητα/αγνότητα
  5. Την ειλικρίνεια

2) Γράψε πράγματα που μισείς:
  1. Το ψέμα
  2. Την υποκρισία
  3. Την αγένεια
  4. Την αδιακρισία
  5. Την κατάχρηση (abuse)

3) Γράψε πράγματα που σου λείπουν:
  1. Οι παππούδες και οι γιαγιάδες μου
  2. τα ταξίδια
  3. οι έξοδοι
  4. οι αντοχές και
  5. το λείο δέρμα των παιδικών και εφηβικών μου χρόνων

4) Γράψε ευχές για το 2014:
  1. Υγεία
  2. Χαμόγελο
  3. Αγάπη
  4. Τύχη
  5. Δουλειά 

5) Γράψε όνειρα που θες να γίνουν πραγματικότητα :
  1. Να καλυτερεύω καθημερινά σαν άνθρωπος
  2. Να κάνω τη δουλειά μου καλά και να μου δίνονται συνεχώς ευκαιρίες
  3. Να βλέπω τους αγαπημένους μου ανθρώπους καλά
  4. Να ταξιδέψω σε πολλά διαφορετικά μέρη
  5. Να κάνω μια όμορφη, αγαπημένη οικογένεια


Οι ερωτήσεις της Fay Sakellion:


1) Ποιο θεωρείς το καλύτερο προϊόν που έχεις αγοράσει ever ?
        Χμμ... Δύσκολη ερώτηση. Θα πω το NYX Soft Matte Lip Cream στο χρώμα Amsterdam. Το φοράω σχεδόν συνέχεια και μπορείς να δώσεις όση ένταση θέλεις.
2) Ποιο είναι το χειρότερο πράγμα που σου έχουν κάνει ποτέ ?
Με έχει προδώσει άσχημα μια πολύ παλιά κολλητή μου φίλη.

3) Πότε γέλασες μέχρι δακρύων και γιατί ?
 Δεν έχει συμβεί μόνο μια φορά! Θα αναφέρω την τελευταία φορά που έσκασα στα γέλια στο διάλειμμα στη δουλειά, όπου πειράζονταν δυο συνάδελφοι!

4) Από που εμπνέεσαι το μακιγιάζ σου ,από κάτι που θα δεις στο διαδίκτυο ή από κάποιο καλλυντικό που θα δεις μέσα στο νεσεσέρ σου ?
Δεν βάφομαι με σκιές. Αν τύχει να βάλω σκιές θα προσπαθήσω να βρω μια εικόνα ή ένα βιντεάκι στο ιντερνετ για να πάρω ιδέες.

5) Το καλύτερο δώρο που πήρες πότε και από ποιον ?
      Το 2013 ήταν γεμάτο δώρα και τα εκτιμώ όλα τόσο πολύ! Θα διαλέξω να πω το δώρο μιας καλής μου φίλης: ένα δερμάτινο κολάν που ονειρευόμουν για καιρό! (ΔΥΣΤΥΧΩΣ, όμως, δεν μου καθόταν καθόλου καλά και το άλλαξα :[ Αλλά η κίνηση ήταν απίστευτη!)

Οι δικές μου ερωτήσεις:

1) Μετανιώνεις για πράγματα και επιλογές που έχεις κάνει;
2) Μετανιώνεις για πράγματα και επιλογές που ΔΕΝ έχεις κάνει;
3) Θα έπαιρνες ποτέ την απόφαση να κάνεις κάποια αισθητική επέμβαση;
4) Θα ήθελες να γινόσουν διάσημη;
5) Έχεις νιώσει ποτέ μίσος για κάποιον;


Και, τέλος, κάνω tag στις παρακάτω:

 Jiubilo
Anna's Beauty Blog
Beauty by Xara
Beauty tips with ligeri
Dwra's Beauty Tips
Efi loves Beauty
iwanna ja
Love At First Site
elena's finds


Θα χαρώ να δω τις απαντήσεις σας. 
Εάν κάνετε αυτό το tag αφήστε μου ένα λινκ για να μη το χάσω!
Να είστε καλά! Τα λέμε σε νέα ανάρτηση.









3 σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...